Förfrågan

Hade möte på jobb igår och fick då en förfrågan av en arbetskamrat om att ta hand om en kanin till.
Då mitt hjärta är svagt för kaniner så är det svårt att säga nej. Men jag känner ju att jag inte riktigt har tid och plats för de kaniner som redan bor här. Det är mest platsbristen och ekonomin som sätter käppar i hjulet. En av mina drömmar är ju att kunna starta ett omplaceringshem för just kaniner.

Fick dock se en bild på den lille krabaten och nu har han funnits i mina tankar hela dagen. Kanske kan bero på att han påminde lite om Nicke (som är i kaninhimlen).
Berättade för sonen som också blev nyfiken. Får väl se hur det hela slutar.

En bild på min älskade Nicke.


Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Vad jag sett av dina kaniner så verkar de leva ett jättefint kaninliv hos dig. Jag förstår känslan du har nu och hoppas ni kommer fram till en bra lösning. Om det är en hane kanske han kan kastreras och leva tillsammans med din flock?



Samtidigt väldigt jobbigt om det inte fungerar.



Paket på väg till er! :)

2011-09-06 @ 17:35:51
URL: http://kaninfamiljen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0