Änglavakt!

Mina kaniner hade verkligen änglavakt igår kväll. Står och pysslar vid diskbänken när jag hör världens brak bakom mig och sonen utbrister: Herregud!
Då har glasskivan under soffbordet hamnat på golvet och gått i tusen bitar! En del stora vassa bitar sticker rakt upp i luften. Jag tackar min lyckliga stjärna för att ingen kanin låg och vilade där just då. Det är annars favoritstället när de får springa lösa. Alltid är det någon kanin som sitter eller ligger där under.
Vet inte vad som hänt med glasskivan men det måste ha blivit någon slags spänning i glaset som gjort att den sprack.
Vågar inte ens tänka på hur det kunde ha slutat. Ryser...

Så här brukar det se ut när de myser under bordet. Har bestämt mig för att inte sätta dit någon ny glasskiva.


Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Fy så obehagligt! Det är mycket som inte händer ändå, finns nog änglar däruppe.

2011-08-30 @ 09:34:19
URL: http://kaninfamiljen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0